Our Family

Ons team*

Our Founder: Alec

  • Designer
  • Sales
  • Klaplong koningin
  • Big Boss
  • Fotograaf

Co-Owner: Dahlia

  • Marketing manager
  • Project manager (Ambassadeurs team)
  • Sales
  • Maakt van die filmpjes op TikTok
  • Lopend reclamebord

Alec is dit kledingmerk begonnen als een vorm van zelfexpressie en creatieve uitlaatkelp. Als mensen haar aanspreken over het klaplongen shirt kan je haar lach niet meer afpakken. Andere blijdschap brengen is wat haar heeft gemotiveerd om dit bedrijf te beginnen.

Wat voor Dahlia begon als een beetje helpen met de marketing voor school is uitgelopen tot een leuke positie in het team. Dahlia studeert Live Music & Dance Events waarbij ze alles leert over festivals, en ontwikkelde hierdoor de interesse om te werken aan de marketing van MLCCN. Dit is door al haar passie en harde werk doorgegroeid naar de positie van mede-eigenaar.

*Ons hele team bestaat uit vrijwilligers (behalve de officiele eigenaresse Alec)

Our Ambassadors:

We hebben een hele hoop trouwe vrienden die vanaf moment 1 trots op elk festival staan met onze kleding. De basis van MLCCN zit in onze trouwe ambassadeurs en vrienden. Heel veel liefde naar onze ambassadeurs: Zoï, Rebekka, Chiel, Rick, Stephan, Renee, Kenley, Sju, Jesse, Mike en Wieke.

Our Logo

In ons logo komt een symfonie van betekenis en cultuur samen, waarbij elk element zorgvuldig is gekozen om onze merkidentiteit te weerspiegelen. De Molukse geschiedenis staat hierbij centraal. De grote tekst op het logo “MLCCN” staat dan ook voor Moluccan. De Engelse vertaling van Molukken. De afbeelding achter de tekst is een samenstelling van 3 elementen, de Parang (het zwaard), de Salawaku (het schild) en de de pijl.

De Parang

De Parang (het zwaard) zit in ons logo omdat het strijd weergeeft. Dit omdat je altijd moet vechten om waar je voor staat. Ook is het het oudste symbool van gerechtigheid.

De Salawaku

Waar de Parang juist staat voor aanvallen, staat de Salawaku juist voor verdedigen. Met het idee dat je altijd moet verdedigen waar jij als persoon voor staat.  

De Pijl

De pijl staat voor vooruitgang, je kunt namelijk een pijl niet achteruit schieten. Dit loopt centraal aan een gezegde die we in het Moluks kennen “Apa datang dari muka, djangan undur e” dit betekend naar het Nederlands vertaald: ‘ Wat er ook komt, ga niet aan de kant’. Dit vertaald zich dan ook naar, ga altijd door, wat er ook gebeurt!

Our Mission & Vision

Missie:

Bij MLCCN verspreiden we vreugde en verbinding door middel van unieke kledingstukken die zelfexpressie omarmen.

Visie:

Bij MLCCN gaan we voor originaliteit en authenticiteit, met unieke ontwerpen die letterlijk diepere betekenissen dragen. We willen informeren, inspireren en vreugde brengen! En dit terwijl we bewustzijn creëren over de Molukse geschiedenis en positiviteit verspreiden binnen de hardstyle community. Onze ideale toekomst omvat een geautomatiseerd en succesvol merk dat trouw blijft aan zijn principes.